۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۳۳۵۲۷
رضایی:

انتقام تاریخی از آمریکا خواهیم گرفت | انتصاب سردار قاآنی دشمن را ناامید کرد

انتقام تاریخی از آمریکا خواهیم گرفت | انتصاب سردار قاآنی دشمن را ناامید کرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه انتقامی فراموش نشدنی و تاریخی از آمریکایی ها خواهیم گرفت، انتصاب حکیمانه سردار قاآنی را سبب ناامیدی دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با بیان این که ترامپ با اقدام احمقانه خود همه سربازان آمریکایی ها را دم تیغ مبارزان منطقه قرار داده است، گفت: الان همه مبارزان اجازه دارند هر جا نظامی آمریکایی ببینند به سمت آن شلیک کنند و ترامپ تمام نیروهای مسلح آمریکا را در معرض درگیری قرار داده است.

وی افزود: اقدام جنون آمیز آمریکا در مواجهه مستقیم با ملت ایران و عراق آغاز یک درگیری و رویایی جدید است.

رضایی انتقام گرفتن از عوامل جنایت اخیر را حق مسلم ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: ما به دو دلیل ان شاءالله پاسخ قاطعی خواهیم داد، یکی این که بر اساس اصول منشور سازمان ملل هرکشوری حق دفاع از خود را دارد و دوم این که تجربه نشان داده هر ملتی که کوتاه می آید و تسلیم می شود سرنوشت تلخی در آینده خواهد داشت.

وی ادامه داد: ملت انقلابی و مجاهد ایران برای صلح، عدالت و امنیت در جهان قیام کرده است و نمی تواند در برابر ظلم ساکت باشد، به فضل پروردگار متعال انتقام می گیریم اما مردم عزیز باید حوصله کنند چرا که اقدامات نظام اصول و قواعدی دارد و هر چه اصول و قواعد را بیشتر رعایت کنیم ضربه کاری تر خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: از دیشب تمام پایگاه های هوایی، ناوها و مراکزی که آمریکایی ها حضور دارند را زیر نظر گرفته ایم و اطلاعات خود را مرتب دقیق می کنیم، رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و در برخی نقاط دیگر در حال آماده شدن برای انتقام هستند.

وی عنوان کرد: البته ما قصد جنگ نداریم اما ترامپ هم مرد جنگ نیست، در حال محاسبه هستیم و دوستان همه پای کار بوده و در حال فکر، طرح و برنامه ریزی هستند اما قول قاطعانه به مردم می دهیم که انتقام ما بسیار سخت و برای دولتمردان آمریکا فراموش نشدنی و تاریخی خواهد بود.

رضایی خاطرنشان کرد: کاری خواهیم کرد که نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشور و دولت دیگری دست به این نوع جنایات نزند و مسیر قواعد نظامی و بین المللی را رعایت کنند، ملت ایران مطمئن باشد بر سر قول خود هستیم و دست پر قدرت فرزندان مقاومت در ایران و کشورهای دیگر را خواهند دید.

وی اضافه کرد: در مسیر انتقام ما هیچ محدودیتی نداریم و مهم این است که عملیات با موفقیت انجام شود و به نحوی صورت بگیرد که کنترل کار در اختیار خودمان باشد، کار در ظاهر پیچیده است اما از عهده نیروهای ما بر می آید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سکوت مدعیان بین المللی نسبت به جنایت آمریکا گفت: بسیاری از کشورها مانند روسیه و چین این جنایت را به شدت محکوم کردند و از پیام های فرانسه، آلمان و دیگر کشورها هم می شود فهمید که نمی خواهند موضوع را به روی خود بیاورند و وحشت دارند اما در درون نسبت به اقدام ترامپ اعتراض جدی دارند و بعد از مدتی هم آن را علنی خواهند کرد، امروز هم برخی از مسؤولان سازمان ملل اعلام کردند که اقدام آمریکا تروریستی بوده است.

وی با اشاره به انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه توسط فرمانده معظم کل قوا افزود: رهبر معظم انقلاب با این کار نشان دادند که راه قاسم سلیمانی به همان قوت ادامه خواهد داشت و برنامه نیروی قدس به همان صورتی که بوده ادامه پیدا می کند، این انتصاب دقیق سبب امیدواری در جبهه مقاومت شد تا تصور نکنند نیروی قدسی در کار نیست و حمایت ایران از جبهه مقاومت قطع می شود، این انتصاب امید دادن به جبهه مقاومت و ناامید سازی دشمن بود.

رضایی اظهار داشت: ممکن بود دشمن فکر کند که حاج قاسم سلیمانی را شهید کرده نیروی قدس کنار می رود، سردار قاآنی در زمان جنگ تحمیلی فرمانده تیپ بود و حدود 12 سال نقش جانشینی حاج قاسم را داشت و به تمام رموز جبهه مقاومت آشنا است، اگر رهبر معظم انقلاب فرمانده دیگری را قرار می دادند تا فرمانده جدید به کار آشنایی پیدا کند ممکن بود ماه ها طول بکشد اما سردار قاآنی سرخط است و فرمان را در دست دارد.

وی ادامه داد: سردار قاآنی فرمانده ای مسلط است که مراحل جنگ را طی کرده و در بسیاری عملیات ها حضور داشته است، کادر نیروی قدس با ایشان آشنا هستند و تدبیر رهبر انقلاب در انتصاب ایشان به فرماندهی نیروی قدس اقدامی حکیمانه بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: سردار قاآنی در جریان سوریه و عراق نقش جدی داشتند و وقت زیادی را برای پشتیبانی از نیروی قدس و مقاومت صرف می کرد.

وی با اشاره به ابراز علاقه ملت ایران به شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای مخلص و موفق بود و امروز مشاهده می کنیم که در همه شهرها و روستاها برای ایشان مراسم برگزار می شود، حاج قاسم دنیایی نبود و خود را فدای اسلام، انقلاب و مردم کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی قاسم سلیمانی در کشور داریم که عرصه پیدا نمی کنند، از دولتمردان می خواهیم عرصه را برای جوانان فراهم کنند و مطمئن باشند قاسم سلیمانی های گمنامی وجود دارد که کارهای بزرگی خواهند کرد، اگر قاسم سلیمانی شناخته نمی شد و به او بها نمی دادند و حمایت نمی کردند قاسم سلیمانی نمی شد.

وی اضافه کرد: جوانان امروز می توانند حماسه های بزرگی را در اقتصاد، تولید و صنعت به وجود آورند و برخی عقب ماندگی ها را برطرف کنند، ملت ایران بدانند که جبهه مقاومت بیکار نخواهد بود و انتقام سخت و جدی از دشمن خواهد گرفت.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
شهید قاسم سلیمانی، اسطوره‌ای نستوه در عرصه مقابله و مبارزه با ظلم صدامی و شیطان بزرگ و فراعنه سردمداران رژیم اشغالگر قدس و اذناب پست و منحط آنان، چون وهابیت و سلفیت تکفیری و طالبان و داعش و النصره و ... بود و نام مبارک او در خط اول کتاب زرّین مبارزان با آمریکای جنایتکار، ثبت و ضبط است.
0
0